luni, 19 noiembrie 2012

Magia ciocolatei


          

 Nu sunt o mare amatoare de dulciuri si sunt foarte mofturoasa cand vine vorba de ele, dar cand aducem in discutie CIOCOLATA, mai ales de cea amaruie, se schimba situatia. Week-end-ul asta am participat la un seminar la Heidi, o surpriza pragatita pentru Irina (prietena mea cea mai buna) de surioara ei mai mare, cu ocazia zilei ei de nastere.
           Si uite asa, sarbatorita legata la ochi si cu noi, 5 fete, entuziasmate si zambarete am ajuns la Fabrica de ciocolata de la Heidi intr-o incapare denumita "Chocoword". De cand am intrat aici am pierdut notiunea timpului. Mirosul imbietor al boabelor de cacao, rafturi intregi cu sute de tipuri de ciocolate in toate combinatiile, bomboane, praline... te faceau sa te detasezi complet de viata 
cotidiana.





        
          Am primit halate albe si bonete pentru a ne acoperi parul si am fost invitate sa incepem aventura in lumea ciocolatei. Seminarul a continut atat o parte informativa cat si una practica.








       
       Am aflat in ce tari creste arborele de cacao, am vazut cum arata fructele lui, am gustat si am mirosit mai multe sortimente de boabe de cacao si am descoperit modul in care acestea ajung sa fie transformate in ciocolata.

           Am mancat  apoi din toate tipurile de ciocolata ce erau topite in niste castroane de aluminiu. Am varsat ciocolata pe masa si ne-am jucat cu ea, pana a ajuns la temperatura blatului de masa. Da ne-am jucat cu ea, pentru ca, fata de dexteritatea, cu care lucrau "seminaristele" noi doar ne prosteam si ne gandeam cum am putea sa ne inmuiem in ciocolata mai multe degetele:)).





           Fiecare din noi a avut ocazia sa isi creeze propria  tableta de ciocolata si sa o personalizeze dupa bunul plac cu ingredientele de pe masa, care ne-au fascinat inca de la intrare. Erau asa de multe si asa de colorate incat iti venea sa gusti cate putin din fiecare, lucru la care eu nu prea m-am putut abtine.




          







Cam asa aratau in prima faza ciocolatele noastre. Apoi a urmat alegerea ingredientelor pe care vroiam sa le punem pe tableta. Tin sa marurisesc ca a fost extrem de complicata decizia, dar dupa lupte grele cu propiile noaste dorinte am reusit sa ne finalizam cu succes treaba.



           Am asezat frumos ciocolatele in frigider si am trecut la umplutul pralinelor. Si dupa atata munca meritam si noi o recompensa, in timp ce tabletele noastre de ciocolata se raceau in frigider noi am savurat o cafea gustoasa, din partea casei, si am stat la taifas despre cele intamplate. Toata lumea era binedispusa si avea un zambet larg pe fata.





          Am primit diplome pentru participare si am facut poze cu "ciocolatierii" prezenti si bineinteles cu creatiile noastre.
 Cam asa aratu la final ciocolatele:



           Sincer eu nu stiam ca in Romania exista asemenea seminarii la care poti participa, este o experienta inedita si un mod minunat de a iti petrece timpul cu prietenii. 
Am fost vesela toata ziua si cred ca m-am laudat la toata lumea cu ciocolata mea:)). 

Chiar merita incercat!
Multumim Ioanei pentru asta!



Si in loc de concluzie:
Femeile intr-o incapere plina cu ciocolata sunt ca si copii intr-un magazin de jucarii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu