vineri, 10 mai 2013

D'ale penibilului
Cum sa te faci de ras in benzinarie

           Cum sunt deja renumita pentru situatiile penibile pe care reusesc sa le creez in jurul meu, de obicei din neatentie si din faptul ca sunt mereu in intarziere.... Astazi iar "am facut-o de oaie, din nou".
           Am plecat de la birou linistita, fara a imi face prea mari griji ca voi intarzia la destinatie, m-am suit in masina de la munca, care avea nevoie urgenta de alimentare cu benzina. Destinatia: cea mai apropiata benzinarie Mol. Masinuta, are o mica problema, portiera de la sofer se inchide si deschide foarte greu si de aceea apelez la o metroda de a incuia usa fara a folosi cheia, apasand butonul inainte sa cobori si tinand de maner la inchidere. Asa ca frumos am ajuns la benzinarie, am vazut ca a doua pompa era ocupata si m-am gandit ca de ce sa mai stau eu la coada cand pot sa intru cu spatele la prima pompa si sa alimentez. Asa ca m-am bagat cu tupeu in fata, mi-am luat cardul, am incuiat usa si am fugit pana la caserie sa vad exact cati bani am pentru alimentare. Cand am iesit vorbesc cu baiatul de la benzinarie sa imi puna benzina,  omul foarte relaxat ma roaga sa ii dau cheile. Si atunci.... dupa un moment de nedumerire (unde sunt cheile???) realizez ca eu am incuiat masina cu ele in interior.
          Acum trebuie sa recunosc ca am mai facut asta dar intodeauna a existat o solutie sigura, a existat cheia de rezerva. Doar ca de data asta lucrurile nu mai erau asa simple, cheia de rezerva exista dar... telefonul, geanta si toate lucrurile mele erau incuiate in masina. Inclusiv cheile de la casa. Aveam la mine doar strict cardul de benzina de la firma.
         Poate va intrebati cum am rezolvat problema. Pai, in primul rand asta este unul din momentele in care sunt fericita ca sunt FEMEIE. Domnul de la benzinarie impreuna cu un alt coleg s-au apucat sa caute o rigla sa incerce sa deschida portiera, baietii din masina de la cealata pompa m-au intrebat daca ma pot ajuta cu ceva,si credeau ca fac misto de ei cand le-am zis ca mi-am incuiat cheia in masina:P.
       Au urmat cateva momente penibile in care stateam in jurul masinii si ne uitam unul la celalat, fiecare venind cu cate o propunere ingenioasa despre cum am putea deschide portiera.
Si... mi-am adus eu aminte de colegul meu G. de birou, care a patit si el asa ceva si care imi povestise ca pot sa bag ceva(gen rigla sau antena de la masina) pe la chederul geamului din spate si sa imping de carligul cu care se inchide geamul, il deschid apoi sa reusesc sa imi strecor mana si sa descui usa. Le-am spus si baietilor de acolo despre planul meu, imediat au facut rost de o tablie pa care au gasit-o printr-un tomberon din benzinarie si pe care au taiat-o cu o foarfeca  si culmea.... chiar a functionat metoda asta. Operatiune in sine a durat 2 minute, asta dupa ce am gasit "ustensila" de care aveam nevoie. Va dati seama cat de dificil e pt un hot sa sparga masina.
          Multumind frumos tuturor participantilor la eveniment, am alimentat  si am luat si 2 beri pentru baietii de la benzinarie carora le sunt recunoscatoare pentr ajutorul acordat.

Am scapat destul de elegant din situatia asta penibila si ma simt norocoasa ca au reusit sa dechida asa rapid masina. Am avut cateva momente in care ma gandeam serios ce putem face, avand toate lucrurile in masina, inclusiv cheile de la casa. Singura varianta era sa sparg geamul... bine ca am scapat asa:)

10x G. pentru descoperirea facuta, mi-a fost de mare ajutor:).


Totul e bine cand se termina cu mine, nu?

Un comentariu: